Pot fi vânzările influențate pozitiv de un design atractiv?

Deseori, oamenii au tendința de observa designul unui website încă din prima secundă în care au ajuns pe acesta. Cu toate acestea, foarte puțini privesc aspectul de față ca pe o oportunitate.

Așa cum prea bine știm, prima impresie este de impact. În 75% din cazuri, credibilitatea unui website este determinată de aspectul său. Prin urmare, putem considera că o afacere care nu acordă o atenție deosebită acestui considerent, poate aduce un grad de incertitudine asupra clienților, fapt ce culminează cu pierderea lor. Așadar, un site care a fost prost conceput din punct de vedere al designului, oferă impresia că proprietarii săi nu au deosebită încredere în serviciile, respectiv produsele pe care le oferă.

Un design creativ și original stabilește o graniță clară între website-ul în cauză și concurența sa. Astfel, vizitatorii sunt încurajați să rămână deoarece au parte de o experiență de utilizare foarte bună și chiar plăcută. De exemplu, studiile consideră că 38% dintre utilizatori refuză să interacționeze cu o pagină web dacă aceasta nu este ușor de utilizat, modernă sau chiar atractivă.

Un design bun oferă impresia unor standarde înalte. Iar din acest punct de vedere, oamenii plătesc mai mult. De aceea, indiferent de industrie, un design bun este întotdeauna asociat cu încrederea.

În cazul magazinelor online, produsele trebuie ilustrate într-un mod creativ și atractiv, care să imite efectele senzoriale pe care le oferă produsele însăși fizice, așa cum le putem vedea offline.

În principal, conținutul nou poate fi dificil și chiar costisitor de creat, mai ales în cazul videoclipurilor care fac referință la produse. Din această pricină, vă recomandăm să vă concentrați eforturile și asupra unor diagrame comparative a produselor. Ele joacă un rol determinant în alegerile pe care le fac vizitatorii site-ului și poate determina modul în care ei abordează acest aspect.

Consolidați într-un mod echilibrat aspectele informaționale ce țin de produsele dvs. Pe lângă aspect, clienții sunt atenți și la informațiile despre produse. De aceea este ideal să adăugați și o descriere de impact care să definească și să confere cât mai bine detaliile pe care le caută un client despre produsul de care are nevoie.

Indiferent de circumastanțe, foarte puține persoane rămân pe o pagină web care le dă bătăi de cap. Acestea vor hotărâ instant dacă vor să cumpere sau nu produsul, fie serviciul dacă nu îi inspirați încrederea de care are nevoie. Ba mai mult, atât viteza de încărcare a site-ului, cât și modul în care are loc navigarea, joacă un rol primordial.

Cum puteți îmbunătăți designul unui site web?

  • Implementați pe cât mai mult posibil principiul CTA (call to action/apel la acțiune).
  • Oferiți un design responsive – site-ul dvs. trebuie să fie unul care se poate adapta oricărui tip de dispozitiv de pe care este accesat.
  • Furnizați o navigare ușoară de folosit și de înțeles – vizitatorii trebuie să găsească rapid serviciile sau produsele relevante pe care le aveți de oferit. Așadar, o structură logică este absolut obligatorie.
  • Nu aglomerați paginile cu prea mult text sau cu alte elemente – este copleșitor atunci când avem de-a face cu o pagină care ne bombardează cu prea multe informații. De aceea este important să păstrăm site-ul curat din punct de vedere vizual și să afișăm pe el doar ce este crucial.

Un design bine pus la punct poate aduce o creștere relativ observabilă în vânzări. De altfel, recomandăm efectuarea unor sondaje periodice care vă pot oferi detalii relevante despre experiența pe care o au utilizatorii site-ului dvs. Astfel, vă puteți forma o idee despre ce ar mai trebui schimbat, mai ales în îndeplinirea cu succes a obiectivului principal pe care îl are afacerea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cere ofertă

Dacă dorești să ne trimiți un mesaj sau ești interesat de o cotație, te rugăm să completezi formularul de mai jos. Îți vom răspunde în cel mai scurt timp. Îți mulțumim!